سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات گرمایشی رستوران صنعتی

راه اندازی هر شغلی در ابتدا لزوما نباید در اندازه های بزرگ باشد برای مثال می توان از آشپزخانه صنعتی نام برد شما می توانید در ابتدا حرفقه خود را از کم شروع کنید یعنی می توانید یک تهیه غذای کوچک راه اندازی کنید و به مرور زمان به حرفه خود رونق بخشید.

فریزر صندوقی میز کار 150 سانتی

وجود یک محیط سرد در هر آشپزخانه صنعتی ضروری است زیرا مواردی وجود دارد که باید در محیط سرد نگه داری شود در غیر این صورت دچار فساد می شود و ممکن است سلامت مشتریان را به خطر بیندازد. فریزر صندوقی میز کار 150 سانتی یکی از این گزینه ها می باشد که باید در هر رستوران صنعتی وجود داشته باشد این وسیله پرکاربرد توانایی نگه داری انواع مواد خوراکی مانند مرغ و گوشت را دارد و هم چنین می تواند مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

اجاق پلوپز

همان طور که میدانید وجود برنج در بسیاری از غذاهای ایرانی ضروری است پختن برنج به سبک های مختلفی امکان پذیر است که این روش ها باعث ایجاد تنوع بالایی در غذاهای ایرانی شده هر نقطه ای از کشورمان ایران غذاهای خاص خودش را دارد که در اکثر آن ها برنج به کار رفته مانند کلم پلوی شیرازی و یا میگو پلوی جنوبی .

داشتن یک اجاق پلوپز در رستوران های اصیل ایرانی یک ضرورت محسوب می شود این وسیله پرکاربرد در ساختار های متنوعی برای نیاز های متنوع ساخته شده و هر رستوران با توجه به نیاز خود می تواند حق انتخاب داشته باشد .

بن ماری

وجود ظروف مختلف برای نگه داشتن مواد خوراکی مختلف چه در هر رستوران صنعتی و یا چه در هر بستنی فروشی لازم است بن ماری نوعی از ظروف با مقاومت بالا است که علاوه بر نگه داری انواع مواد خوراکی می توان آن برای نمایش مواد خوراکی نیز استفاده کرد به طوری که از آلودگی ها نیز در امان بماند این وسیله در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شده که شما می توانید با توجه به نیاز خود این وسیله را تهیه کنید.

کانتر گرم

در بسیاری از هتل ها و یا رستوران های سلف سرویس که مشتری خود می تواند غذا را انتخاب کند و یا حتی در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای که در سطح شهر وجود دارد ، داشتن یک وسیله که به کمک آن بتوان مواد خوراکی را برای مدت طولانی گرم نگه داشت ضروری است کانتر گرم وسیله ای است که به این منظور ساخته شده و می توان به کمک آن انواع مواد خوراکی مانند خورشت ها را گرم نگه داشت و دیگر دغدغه ای برای سرد شدن آن ها نخواهید داشت.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل