سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه اندازی رستوران سنتی 0 تا 100

از آنجایی که برخی افراد کافه قنادی را با کافی شاپ و قنادی اشتباه می گیرند بهتر است در ابتدای مطلب به توضیح مختصری در خصوص کافه قنادی بپردازیم، در واقع کافه قنادی ترکیبی از کافی شاپ و قنادی است و در آنجا علاوه بر انواع قهوه، نوشیدنی های سرد و گرم می توانید انواع شیرینی، کیک حتی کیک های خانگی خوشمزه را هم سفارش دهید و برعکس قنادی که باید شیرینی یا کیک کیلویی خریداری کنید امکان سفارش کیک اسلایسی یا تکه ای هم وجود دارد.

راه اندازی کافه قنادی

به منظور تاسیس و راه اندازی کافه قنادی باید ابتدا مکانی مناسب برای این کار در نظر داشته باشید. خوش جا بودن کافه قنادی صرفا به معنی قرار گرفتن آن در محیطی پر رفت و آمد و یا بر عکس در محیطی بکر نیست. کافه قنادی باید در محیط هایی راه اندازی شود که نزدیک به محیط ها و تشکل های دانشجویی، کارمندی، اداری، و یا حتی محیط های توریستی باشد.

در راه اندازی کافه قنادی داشتن سلیقه و ایده حرف های زیادی برای گفتن دارد. مثلا اگر کار کافه قنادی را در محیط توریستی شروع می کنید داشتن دانش درباره شیرینی های سنتی محلی و یا انواع نوشیدنی محلی و ترکیب این دو می تواند خود به نوعی جاذبه گردشگری برای جذب گردشگر و یا جلب توجه علاقمندان به این ترکیبات باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت صنعتی

 نکاتی که برای خرید چرخ گوشت قصابی و به طور کلی چرخ گوشت صنعتی باید به آن توجه داشته باشید در ذیل آورده شده است:

توان و قدرت بالا

فروش ویژهچرخ گوشت 32 تسمه ای

مهمترین تفاوت آشپزخانه صنعتی و خانگی

با وجود اینکه عملکرد و کاربرد تجهیزات هر دو آشپزخانه شبیه به هم است اما از جمله اصلی ترین تفاوت های آشپزخانه صنعتی و خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت آشپزخانه صنعتی و خانگی