سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید چرخ گوشت صنعتی

همبرگر زن های تولید شده توسط مجموعه ی ابتکار استیل در 2 مدل دستی و برقی تولید و عرضه می شوند و ما در ادامه به معرفی نکات مهم برای خرید انواع همبرگر زن دستی می پردازیم، همانطور که می دانید از انواع دستی برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی و از مدل های برقی در مصارف صنعتی استفاده می شود.

خرید همبرگر زن دستی

1.    جنس بدنه

جنس بدنه ی همبرگر زن دستی از جمله مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید، در واقع آن دسته از همبرگرزن هایی که از جنس استیل آبکاری یا رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستند بهترین متریال برای همبرگر زن های دستی می باشند؛ چرا که علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی، طول عمر بالایی داشته و مورد تایید وزارت بهداشت نیز می باشند. لازم است بدانید همبرگر زن های دستی در مدل های پلاستیکی، فلزی و استیل تولید و عرضه می شوند.

2.    جنس دسته

جنس دسته نیز از دیگر نکاتی است که بسیاری از افراد به آن بی توجه هستند در واقع همبرگر زن های دستی دارای یک محفظه و سری مجزا هستند که بر روی سری دستگاه یک اهرم یا دسته از جنس های مختلف فلز، چوب و پلاستیک تعبیه شده است و باید در زمان خرید توجه داشته باشید که مدل مقاوم و مستحکم آن را انتخاب نمایید.

بهترین تجهیزات انواع مرغ سوخاری

یکی از بهترین تجهیزات برای آماده کردن سوخاری های خوشمزه سرخ کن صنعتی است، شما می توانید با این دستگاه حجم زیادی از خوراکی ها را به یک باره در روغن فراوان غوطه ور کنید و این امر باعث پخت یکنواخت و تردی غذاها می شود؛ بعد از سرخ شدن، توری سرخ کن صنعتی را در جای مخصوص که در دستگاه تعبیه شده قرار داده تا روغن آن حسابی خارج شود.

راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی

اجاق گازهای صنعتی وزن بیش تری داشته و ابعاد آن نیز در مقایسه با مدل های خانگی بزرگتر بوده و از طرف دیگر استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. در مقابل مدل های خانگی ظاهری بسیار زیباتر داشته و تعداد شعله های آن کمتر است.