سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین تجهیزات پیتزافروشی

علاوه بر این دورتادور دهانه ی فر با آجر نسوز یا استیل که انتخاب آن نیز بر عهده ی مشتری است پوشانده شده و این کار مقاومت فر پیتزا تنوری را در برابر حرارت افزایش خواهد داد.

فر پیتزا آلمانی levy دودکش بوده و به همین جهت استفاده از این فر به هیچ عنوان باعث پخش دود و بوی غذا در محیط آشپزخانه نخواهد شد علاوه بر این میتوانید در صورت کم و زیاد کردن حرارت به میزان دلخواه با استفاده از دستگیره ی دودکش آن را باز یا بسته نمایید. همچنین شما می توانید انواع پیتزا را با این فر آلمانی به روش های ذغالی، چوبی و هیزمی نیز آماده کنید در واقع آشپز می تواند در داخل تنور، این فر به دلخواه خود از ذغال یا هیزم استفاده نماید.

 

فر پیتزا N 2030 از جمله تجهیزاتی است که به شما امکان می دهد بتوانید در سریع ترین زمان ممکن پیتزاهایی ترد و خوشمزه برای مشتریان خود آماده کنید. اگر به تازگی کافی شاپ یا فست فود کوچکی راه اندازی کرده اید که تعداد مشتریان کمی دارید بهتر است اقدام به خرید فر پیتزا ریلی 2030N این فر با ابعادی به طول 106 ، عرض 81 و ارتفاع 60 سانتی متر مناسب برای آشپزخانه های کوچک و نوپا می باشد.

 

پخت ذغالی یا هیزمی قطعا شما را یاد کباب و جوجه های ذغالی خوشمزه می اندازد اما جالب است بدانید بسیاری از غذاهای فست فودی را نیز می توان به این شیوه آماده کرد. در واقع یکی از بهترین تجهیزات جهت آماده سازی و تهیه ی غذا به روش سنتی فر پیتزا هیزمینام دارد.

این فر که توسط مجموعه ی ابتکار استیل به فروش می رسد مناسب برای پخت انواع پیتزا به روش سنتی می باشد معمولا پیتزاهای ایتالیایی را به شیوه ی ذغالی و دودی آماده می کنند،

برای جلوگیری از چسبیدن خمیر پیتزا به بشقاب پیتزا مستطیلی، کف قالب پیتزا مستطیلی از تفلون پوشیده شده و این باعث می شود انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی به راحتی از کف ظرف جدا شده و به آن نچسبد.

برای استفاده از خمیر پهن کن پیتزا دهنه 40نیاز به برق تک فاز شهری 220 ولت دارید، و می توانید با دستگاه خمیر پهن کن پیتزا دهنه 40 خمیرهایی با ضخامت 0.3 تا 5.5 میلی متر آماده کنید در واقع قابلیت جابه جایی و تنظیم فاصله ی غلتک ها به شما این امکان را می دهد تا خمیرهایی با ضخامت های مختلف برای انواع پیتزا تهیه کنید. همانطور که می دانید این دستگاه بدون نیاز به دخالت زیاد دست و به صورت اتوماتیک خمیرها را آماده می کند.