سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تاپینگ صنعتی

 

تاپینگ سرد یکی از تجهیزات کاربردی در رستوران، فست فود و خطوط سلف سرویس است که علاوه بر کیفیت غذای آماده شده سبب افزایش سرعت آماده سازی غذا و در نهایت رضایت مشتریان خواهد شد؛ تاپینگ سرد صنعتی باعث می شود انواع مواد غذایی برای مدت طولانی با حفظ طعم و کیفیت باقی بمانند؛ تاپینگ های سرد به انواع مختلفی تقسیم می شود که مهمترین آن ها تاپینگ پیتزا و ساندویچ و تاپینگ سالاد نام دارد.

 

کاربرد تاپینگ سرد

 

در واقع تاپینگ سرد شامل یک میز استیل با بخش های مختلفی به صورت تفکیک شده است که در آن بخش ها لگن یا بنماری هایی قرار می گیرد و در زیر این لگن ها نیز سیستمهای سرمایشی تعبیه شده است؛ معمولا تاپینگ ها به صورت زیر فریزری، زیر یخچالی و تاپینگ سرد رو میزی تولید و عرضه می شوند.

شما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد آشپزخانه ی خود نسبت به خرید تاپینگ سرد رومیزی یا مدل های دیگر اقدام نمایید.

 

 

 تاپینگ پروتئینی 2 متریتولید شده و برای همین هم مناسب کسب و کارهای بزرگ است، در این تاپینگ می توانید انواع محصولات پروتئینی، سبزیجات، لبنیات و ترشیجات را در معرض دید مشتری قرار دهید به طور کلی محصولاتی که می خواهید در دمای یخچالی تازه و سالم بمانند نه محصولاتی که نیاز به انجماد دارند!

همانطور که گفتیم دمای این تاپینگ یخچالی است و می تواند برودت و سرمای بالای صفر درجه را تولید کند؛ در واقع تاپینگ پروتئینی 2 متری دمای بین 0 تا 4 درجه ی سانتی گراد یعنی دمای بالای صفر را تامین می کند. در طراحی و ساخت این محصول از موتور 1 اسب استفاده شده چرا که تنها موتوری قدرتمند توانایی تولید سرما و برودت کافی برای تاپینگی به این طول را دارد ضمن اینکه درب این دستگاه دائما در حال باز و بسته شدن است پس نیاز به موتوری قوی دارد؛ برای این محصول از موتور دانفوس، سابکول یا امبراکو استفاده می شود و انتخاب موتور به درخواست شما بستگی خواهد داشت.

 

تاپینگ بستنی 120 سانت

 

این دستگاه در طول های مختلف 120، 150 و 190 قابل تولید بوده و شما می توانید با توجه به ابعاد مغازه ی خود مدل مورد نظر را سفارش دهید، موتوری که در این دستگاه تعبیه شده است موتور سابکول با قدرت 1 اسب می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمای لیزر شده ی ال ای دی اشاره کرد که طبق سفارش مشتری به رنگ ها و طرح های مختلف قابل تغییر است.

 

منبع: کیچن سنتر