سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع فر پیتزا فست فودی

نمی‌شود وارد یک رستوران یا فست فود شوید و لیستی از انواع پیتزاهای خوشمزه را در منوی آن ها نبینید، منوی یک رستوران زمانی کامل می شود که در آن انواع پیتزاها با شیوه های پخت متنوع سرو شود. پیتزا تنوری یکی از پیتزاهای پرطرفدار است که بسیاری از رستوران ها در منوی خود آن را قرار داده و رضایت مشتریان بسیاری را به دست آورده اند. شما می توانید فر پیتزا تنوری فلورانس را برای رستوران و فست فود خود سفارش داده یا در کنار باربیکیوی باغ، ویلا یا منزل خود این فر را قرار داده و پیتزاهای ذغالی را آماده کنید. فر پیتزا تنوری فلورانسابعاد کوچکی داشته و به همین دلیل می توانید از آن در فضاهای کوچک استفاده نمایید از طرفی امکان سفارشی سازی و ساخت فر پیتزا تنوری با ابعاد دلخواه توسط مجموعه ی ابتکار استیل فراهم شده و شما می توانید این فر را در هر اندازه ای که میخواهید سفارش دهید.

 

فر پیتزا ایتالیایی میلانو

یکی از بارزترین تفاوت های پیتزا ایتالیایی و آمریکایی خمیر آن است، خمیر پیتزا ایتالیایی بسیار نازک، ترد و برشته بوده و به همین دلیل باید بر روی آتش یا داخل تنور پخته شود بطور کلی پیتزا ایتالیایی به روش سنتی طبخ می شود. فر پیتزا ایتالیایی میلانو مناسب برای پخت پیتزا ایتالیایی بوده پس اگر در منوی خود پیتزا ایتالیایی سرو می کنید حتما برای خرید این فر پیتزا اقدام کنید این فر دارای 2 مشعل بوده که می توانید آن را از کنار فر روشن یا خاموش نمایید، علاوه بر این به جهت اینکه تنور دائما گرم بوده و برای پخت به راحتی داغ شود در زیر سنگ نیز مشعل هایی تعبیه شده است.

 

فر پیتزا گردان تورین

استفاده از این فر بسیار ساده می باشد تنها کافی است آشپز پیتزاها را بر روی صفحه فر قرار داده تا با چرخیدن صفحه، پیتزاها به صورت کاملا یکنواخت پخته شود. بطور کلی پخت پیتزا با فر گردان باعث می شود تمامی بشقاب های پیتزا کاملا مغز پخت و به صورت یکنواخته آماده شوند. موتور تعبیه شده در فر پیتزا گردان تورین قادر است صفحه ی گردان این فر را بچرخاند در واقع این فر را می توان بدون موتور و به شکل ثابت یا گردان استفاده کرد، فر پیتزا گردان تورین دارای ابعادی به طول 170 و ارتفاع 180 سانتی متر می باشد. فر تورین وزن زیادی داشته و به همین دلیل پایه ها و کلاف دستگاه از فلز ساخته شده و قادر است وزن بالای فر را تحمل نماید. اگر

 

فر پیتزا ریلی S 4048

فر پیتزا ریلی مدل 4048 S یکی از محبوب ترین انواع فر پیتزا است که می تواند در هر ساعت 180 بشقاب پیتزا را به صورت همزمان آماده کند. پخت سریع، آسان و یکنواخت پیتزا از جمله مزیت های فر ریلی است که باعث می شود پیتزاهای طبخ شده کاملا مغز پخت شوند چرا که حرارت و گرما به صورت یکنواخت به تمامی سطوح پیتزا تابانده می شود.