سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهای افزایش طول عمر یخچال و فریزر صنعتی

همانطور که درباره یخچال صنعتی می دانید امروزه از انواع یخچال های صنعتی در کسب و کارهایی مانند رستوران، فست فود، فروشگاه، سوپرمارکت به جهت نگهداری  از انواع خوراکی ها و قرار دادن آن ها در معرض دید مشتریان استفاده می شود، این یخچال ها قدرت و موتور بسیار قوی داشته و می توانند برودت و سرمای مورد نیاز برای نگه داری خوراکی ها را تامین کنند.

12نکته برای نگهداری از یخچال صنعتی

همانطور که میدانید خرید یخچال صنعتی با کیفیت از مجموعه های معتبر اولین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید، خرید محصولی بی کیفیت شما را به دردسر بزرگی می اندازد اما علاوه بر اینکه محصول خریداری شده باید کیفیت خوبی داشته باشد استفاده ی نادرست و بی توجهی در نگهداری از یخچال های صنعتی می تواند موجب خرابی دستگاه شود پس حتما نکاتی که در ادامه آورده ایم را جدی بگیرید!

1.    ?برخی افراد تصور می کنند که یخچال های صنعتی بر خلاف یخچال منازل نیاز به نظافت ندارد اما اینطور نیست و نباید تمیز کردن منظم یخچال را از یاد ببرید خارج کردن تمامی مواد خوراکی و تمیز کردن داخل و خارج یخچال و چیدمان دوباره ی محصولات وظیفه ی مهمی است که به عهده دارید.

2.    ?محیط پر از گرد و غبار باعث کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد چرا که در اینصورت کندانسور به شدت کثیف می شود بهتر است با یک برس پلاستیکی گرد و غبار روی کندانسور را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.

 

خرابی های رایج یخچال های صنعتی

اگر متوجه شده اید که یخچال ویترینی، یخچال نوشابه و… روشن نمی شود بهتر است قبل از اینکه تکنسینی را برای تعمیر یخچال های ویترینی بیاورید ابتدا فیوز برق را چک کنید شاید برایتان خنده دار باشد اما همین دلیل ساده گاهی اوقات منجر به روشن نشدن یخچال خواهد شد؛ پس در قدم اول از سالم بودن دوشاخه و پریز اطمینان حاصل کنید.

از دیگر دلایل روشن نشدن یخچال صنعتی خرابی برد الکترونیکی دستگاه است این قطعه جزء گرانترین قطعات یخچال بوده که وظیفه ی تنظیم و کنترل دما را بر عهده دارد و هر گونه خرابی و مشکل در این برد باعث کار نکردن و روشن نشدن یخچال خواهد شد این قطعه باید توسط تعمیرکاری مجرب بررسی و تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.

همانطور که می دانید سوئیچ کنترلر دما با راه اندازی فن و کمپرسور به روشن شدن یخچال کمک خواهد کرد در واقع در صورتی که فن ها شروع به کار نکنند دستگاه روشن نخواهد شد. این قطعه در صورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.

 

 یخچال فالوده بستنی 2 قلو

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، یخچال فالوده و بستنی به صورت 2 قلو و با ابعادی به طول 130، عرض 53 و ارتفاع 103 سانتی متر تولید و عرضه میشود، می توان در یک طرف این یخچال فالوده و در طرف دیگر نیز بستنی را نگه داری کرد و از آنجایی که برودت و سرمای این یخچال بسیار خوب است می توانید فالوده و بستنی خنک و خوشمزه ای به مشتریان ارائه دهید.

یکی از ویژگی های این یخچال وجود 2 موتور قدرتمند است که برای قسمت بستنی و فالوده در نظر گرفته شده است یعنی هر بخش دارای موتوری جداگانه می باشد، به طوری که برای بخش فالوده با ظرفیت 40 لیتر از موتور ¼ و برای بخش بستنی با ظرفیت 40 لیتر نیز از موتور ½ استفاده شده است.

 

 یخچال آکواریومی بشیکتاش

این یخچال پرکاربرد 4 طبقه جای قفسه داشته و هر طبقه به صورت شیشه ای طراحی شده است، در پشت این یخچال نیز 4 درب به صورت 2 درب لولایی و 2 درب کشویی تعبیه شده که این امر سبب افزایش کارایی یخچال آکواریومی می شود، از نظر برودت و سرمای یخچال خیالتان راحت! چرا که این محصول مجهز به موتور ¾ اسب سابکول است یعنی بهترین مدل موتور چینی در بازار! البته مجموعه ی کیچن سنتر می تواند با توجه به درخواست شما مشتری گرامی از موتورهای دانفوس فرانسه، سیبریا و سکاپ آلمان نیز در این یخچال استفاده کرده و محصول را با موتور مورد نظرتان به شما ارائه دهد.

 

 یخچال سیگار باریک وینستون

 

این یخچال فن داخل کابین دارد اما فن خنک کننده کندانسور ندارد، صفحه نمایش آن تقریبا 0.5 متر مربع است. یخچال سیگار دارای روشنایی ال ای دی بوده و این امر تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. نمایشگر دیجیتالی، کمپرسور امبراکو، گرید مصرف انرژی B، سیستم برفک زدای خودکار، کلاس آب و هوایی 4، جریان مصرفی 0.8 آمپر، فرکانس 50 هرتز و توان مصرفی روشنایی 20 وات برای LED های داخل یخچال از دیگر ویژگی های این محصول است. در ضمن این یخچال گردش هوا یا سیرکولیشن مناسب و دقیقی داشته که به صورت اتومات انجام می شود و شما می توانید برای درج لوگو یا استیکر مورد علاقه ی خود در جلوی کار به جهت تبلیغ و جلب توجه مشتری در زمان سفارش از کیچن سنتر بخواهید تا استیکر مورد نظر شما را بر روی این یخچال درج کرده و محصول را با طرح دلخواه خود تحویل بگیرید.