سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع هود صنعتی

فرهای صنعتی یکی از تجهیزات مهم آشپزخانه های صنعتی هستند که به جهت پخت انواع غذا و شیرینی از آن استفاده می شود در واقع فرها یک فضایی هستند که حرارت و گرمای مورد نیاز برای پخت انواع خوراکی را از طریق انرژی گاز یا برق فراهم می کنند.

فرهای صنعتی علاوه بر اینکه ظرفیت بالا به آشپز کمک می کنند تا بتواند خوراکی های مختلف را در سریع ترین زمان آماده و به مشتریان ارائه دهد؛ اگر بخواهیم انواع فر صنعتی را به شما معرفی کنیم باید بدانید که فرهای صنعتی از نظر نوع سوخت، ابعاد، انتقال حرارت، کارکرد و خیلی ویژگی های دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

 انواع فر صنعتی از نظر انتقال حرارت

در ادامه به انواع فر از نظر پخت و انتقال حرارت پرداخته ایم.

فر صنعتی مستقیم

فرهای صنعتی با سیستم پخت DFO با ساطع کردن حرارت مستقیم داخل فر سبب پخت مواد غذایی خواهند شد؛ معمولا از فرهای صنعتی با حرارت مستقیم در قنادی، شیرینی پزی ها و برای پخت نان استفاده می شود.

فر صنعتی غیر مستقیم

این فرها که با نام فرهای IFO هم شناخته می شوند از طریق حرارت غیرمستقیم سبب پخت مواد غذایی می شوند از این فرها می توان به جهت پخت انواع کیک و شیرینی استفاده کرد.

تفاوت هود صنعتی با دودکش و بدون دودکش

الان که با انواع هودهای صنعتی باکانال و بدون کانال آشنا شده اید خوب است با تفاوت هود صنعتی کانال دار و بدون کانالنیز آشنا شوید.

·                     ·                     ·