سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع سیب زمینی خلال کن

در کف این شوتینگ 2 عدد سینی استیل قرار گرفته که قابلیت جابه جایی داشته و در زیر این سینی ها سیستم گرمایشی توسط المنت تعبیه شده که می تواند گرمای لازم برای گرم و تازه نگه داشتن مواد غذایی داخل سینی ها را فراهم نماید. می توانید داخل این دستگاه انواع برگر، پیتزا، سمبوسه، سیب زمینی، کلوچه، پیراشکی و… را نگه داری کنید. در اطراف این شوتینگ از رنگ مشکی الکترواستاتیک استفاده شده و همانطور که می دانید این رنگ کوره ای در مقایسه با دیگر رنگ ها مقاومت و دوام بالاتری دارد.

شوت سیب زمینی 1 طبقه

دستگاه شوت سیب زمینی 1 طبقه با برق تک فاز شهری کار کرده و دارای 1 المنت باقدرت در کف می باشد. از آنجایی که تولید کنندگان شوت سیب زمینی 1 طبقه به مصرف بهینه ی انرژی توجه ویژه ای داشته اند این دستگاه کاملا عایق بندی شده و به جهت سهولت در فروش و جلوگیری از اتلاف حرارت و گرما در بخش پشتی دستگاه 2 عدد شیشه ی ریلی تعبیه شده تا فروشنده بتواند به راحتی با باز و بسته کردن درب ها غذای دلخواه مشتری را به او ارائه دهد.

 

فر پیتزا ریلی ژیراک

بدنه ی این فر از ورق استیل ساخته شده و برای همین مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد، با فر پیتزا ریلی مدل ژیراک می توانید انواع پیتزا، استیک، برگر و چیزبرگر را آماده کنید، ظرفیت پخت این فر ریلی در هر ساعت 80 تا 100 عدد بشقاب پیتزا تک نفره است. این فر قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری و گاز شهری را دارد. وجود عایق پشم سرامیکی و عایق پشم سنگ باعث می شود کوچکترین اتلاف انرژی و هدر رفت حرارت رخ ندهد، موتور این فر تایوانی و مشعل آن ایرانی می باشد و شیر ترموستات فر نیز برهما آلمان است. همانطور که متوجه شده اید این محصول یک فر پیتزای تمام عیار است که می توانید از آن در مغازه های فست فود، ساندویچی، پیتزافروشی و… استفاده نمایید.

 

10 مزیت تصفیه روغن صنعتی

حال که با این دستگاه آشنا شده اید خوب است بدانید دستگاه تصفیه روغن چه مزیت هایی دارد؛ در ادامه به مهمترین مزایای این دستگاه پرداخته ایم:

1.                2.                3.                4.                5.                6.                7.