سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهیه انواع کباب ها و برگر

رستوران های صنعتی به بخش های مختلفی تقسیم می شود تفاوت بین این رستوران ها در غذایی است که سرو می کنند مثلا دررستوران های اصیل ایرانی می توانید انواع خورشت ها و غذاهای سنتی را سرو کند و در رستوران های فست فودی می توانید انواع غذاها مانند پیتزا و یا غذاهای بین المللی را سرو کنید . به هر حال شما برای راه اندازی هر نوع رستورانی نیازمند یک سری از تجهیزات هستید که باید آن را تهیه کنید.

باربیکیو گازی 50 سانتی

کباب کردن و یا گریل کردن انواع خوراکی ها نظیر گوشت و یا حتی بسیاری از سبزیجات مانند ذرت می تواند یک وعده غذایی سالم باشد زیرا از روغن بسیار کمی در آن استفاده می شود باربیکیو گازی 50 سانتی وسیله ای است که می توانید به کمک آن این سبک از پخت و پز را اجرا کنید این وسیله فضای زیادی را اشغال نمی کند و قابل استفاده در محیط های خانگی نیز می باشد.

دستگاه همبرگر زن دستی

همبرگر یکی از غذاهای بسیار محبوب است که تهیه آن به صورت مرغوب می تواند دشوار باشد دستگاه همبرگر زن دستی یک وسیله بسیار ساده و در عین حال کارآمد است که شما می توانید به کمک آن یک همبرگر گرد با ظاهری زیبا تهیه کنید به یاد داشته باشید که برای تهیه همبرگر باید از گوشت مرغوب استفاده کنید سپس با انواع ادویه ها طعم دار کنید تا طعم بهتری داشته باشد .

منقل ذغالی پایه دار 100 سانتی

تهیه کباب با ذغال یکی از روش هایی است که طعم بسیار بهتری به کباب میدهد و طرفداران بسیار بالایی نیز دارد برای تهیه این کباب باید از منقل ذغالی پایه دار 100 سانتی استفاده کنید وسیله ای با کیفیت بسیار بالا که می توانید به کمک آن انواع کباب ها نظیر جوجه ، کباب برگ و یا کباب کوبیده را به راحتی تهیه کنید.