سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات پخت و پز صنعتی

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی وسایل و تجهیزات بسیاری در بازار برای طبخ انواع غذا و آشپزخانه های صنعتی به فروش می رسند که افراد می توانند از آن ها برای راه اندازی انواع تهیه ی غذا و کترینگ استفاده کنند شاید نام برخی از این وسایل و تجهیزات سرو غذا را شنیده باشید در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این لوازم و تجهیزات از قبیل گرمخانه ی غذا که برای گرم کردن انواع غذا و آسیاب قهوه که یکی از پر کاربردترین لوازم در تمامی کافی شاپ ها و کافه قنادی ها به شمار می رود آشنا کنیم.

گرمخانه غذا

این وسیله برای تمامی ادارات، مدارس و تمامی شرکت هایی که می خواهند غذا را بعد از چند ساعت گرم کنند کاربرد دارد، گرمخانه غذا با برق کار می کند این وسیله در انواع مختلف و با ظرفیت های گوناگون به فروش می رسد.

به طور کلی این وسیله با گرم نگه داشتن غذا در طول روز و با توجه به مصرف مناسب برق می تواند وسیله ای مقرون به صرفه برای تمامی ادارات و مدارس باشد.

آسیاب قهوه

با توجه به علاقه ی عموم مردم به مصرف قهوه دستگاه آسیاب قهوه یکی از پرکاربردترین وسایل به حساب می آید که در انواع مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در بازار موجود می باشد این وسیله با برندها و قیمت های مختلف به فروش می رسد، دستگاه آسیاب قهوه با داشتن تیغه ای بران می تواند دانه های درشت قهوه را پودر کند.

دستگاه ذرت مکزیکی

یکی دیگر از میان وعده های مورد علاقه ی افراد ذرت مکزیکی می باشد که امروزه در بیشتر مغازه ها به فروش می رسد اما برای آماده سازی این میان وعده ی لذیذ و خوشمزه نیاز به خرید دستگاه ذرت مکزیکی می باشد این وسیله از جنس استیل بوده و با برخورداری از دیگ بخارپز  برای بخار پز کردن ذرت به کار گرفته می شود.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل