سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تاسیس فست فود مرغ سوخاری

فست فود جزء یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاها محسوب می شود راه اندازی فست فود مرغ سوخاری در کنار غذاهای جدید و سنتی یکی از مشاغل پرطرفدار در جامعه محسوب می شود. افرادی که به دنبال راه اندازی فست فود مرغ سوخاری هستند می توانند با فراهم کردن تجهیزات این کار به آماده سازی غذاهایی مانند میگو، ماهی و گوشت سوخاری نیز بپردازند. برای تاسیس فست فود مرغ سوخاری نیاز به دستگاه مرینیتور می باشد این دستگاه می تواند مرغ، ماهی و میگو را به پودر زده و طعم دارد کند این دستگاه تفاله گیر گوجه نیز دارد، در ادامه ی مطلب به توضیح مختصری در خصوص میز سالاد بار و دستگاه های برودتی و سرمایشی نظیر انواع یخچال های نگه دارنده خواهیم پرداخت.

میز سالاد بار

همانطور که پیشتر اشاره شد برای راه اندازی فست فود مرغ سوخاری ویا هر تهیه ی غذای دیگری نیاز به فراهم آوردن یک سری وسایل و تجهیزات می باشد میز سالاد بار نیز یکی از این تجهیزات است، این میز با نام کانتر سالاد نیز شناخته می شود.

به دلیل اینکه از این میز برای چیدن سالاد استفاده می شود به آن میز سالاد بار می گویند، داخل این میز فضای بسیار خنکی فراهم شده است که در آن می توان انواع سبزیجات و سالاد را نگه داری کرد.

دستگاه های برودتی و سرمایشی

 

به طور کلی به انواع آبسرد کن های تک شیر و دو شیر و دستگاه های دوغ ساز نام دستگاه های برودتی و سرمایشی را می دهند. در این بین دستگاه دوغ ساز ایستاده یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین وسایل و تجهیزات می باشد. این دستگاه دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و غذا می باشد، از این دستگاه در سایر سفره خانه ها، کترینگ ها و تهیه ی غذا نیز استفاده می شود.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل