سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار مورد نیاز آشپزخانه

چه رستوران ها و چه تالار های پذیرایی به طور کلی هر جایی که در آن غذا در حجم و اندازه ی زیاد تهیه می شود نیاز به یک سری از وسایل دارند که با یکدیگر مشترک اند. برای آغاز این سبک از مشاغل تهیه این لوازم ضروری است .این وسایل شامل وسایلی که در آشپزخانه برای طبخ غذا مورد استفاده است و چه وسایلی که برای مشتریان مورد استفاده است مانند انواع بشقاب و غیره میشود.

دم کن برنج

برنج یکی از مواد غذایی است که کاربرد فراوانی دارد پس اگر میخواهید آن را در مقیاس بالا تهیه کنید باید یک دم کن برنج نیز داشته باشید.این دستگاه فضای کمی را در بر میگیرد و برای طبخ انواع مختلف از برنج یا هر چیز دیگری مناسب است همچنین از این وسیله برای نگهداری برنجی که قبلا پخته شده هم استفاده میشود.

راه اندازی تالار عروسی

راه اندازی تالار عروسی شغلی است که در زمانی متقاضیان خود را دارد.باید در نظر بگیرید که اگر میخواهید یک تالار پذیرایی افتتاح کنید ،نباید از هم صنف های خود غافل شوید زیرا افراد دوست دارد یک شب بیاد ماندنی داشته باشند وبرای همین سراغ بهترین ها میروند .پس از هیچ عاملی در بهترین بودن خود غافل نشوید.

پاتیل استیل

انواع مختلف سوپ ها حلیم وآش های مختلف همواره طرفداران زیادی داشته است اما یک مشکلی وجود دارد آن هم نگهداری این سبک غذاها است اما پاتیل استیل به این منظور طراحی شده است.این وسیله کارایی های مختلفی دارد اما بیشتر برای نگهداری از انواع مختلف آش و حلیم و مانند آن استفاده میشود.برای این پاتیل یک درپوش نیز تعبیه شده تا غذا از آلودگی ها محافظت شود.

سینک صنعتی

سینک صنعتی از جمله وسایلی است که به بخش بهداشتی یک آشپزخانه مربوط میشود.این وسیله کارایی بسیاری دارد واز آن برای شست و شوی تمامی چیزهای که در آشپزخانه وجود دارد چه مواد خوراکی و چه ظروف غذا استفاده میشود. البته تعداد زیاد لگن ها کار را راحت کرده و میتوان هر لگن را برای کاری اختصاص داد.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل