سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم آشپزخانه صنعتی

برای راه اندازی هر نوع از آشپزخانه صنعتی نیاز به یک سری از ابزارآلات و وسایل دارید.فرقی نمیکند هدفتان راه اندازی یک فست فود باشد یا یک سفره خانه صنعتی یا یک کترینگ. به هر حال بسته به نیاز خود و منوی رستوران باید یک سری از ابزار و وسایل را تهیه کنید.البته برخی از این وسایل در تمامی انواع آشپزخانه های صنعتی مشترک است.

تجهیزات آماده سازی غذا

تجهیزات آماده سازی غذا به تمامی دستگاه و وسایل مورد نیازی گفته میشود که فرد ارایه دهنده از مرحله ی پختن غذا تا مرحله سرو کردن به آن نیازمند است. برای مثال میتوان از انواع میزهای کار،انواع قابلمه و ست چاقو،انواع ظروف و کاردوچنگال وقاشق و...نام برد.

راه اندازی فست فود مرغ سوخاری

 یکی دیگر از غذاهای پر طرفدار در منوی فست فودی ها مرغ سوخاری است.برای راه اندازی فست فود مرغ سوخاری نیازمند دستگاهی هستید که با آن مرغ را سوخاری کنید.علاوه بر آن به دستگاه هایی از جمله دستگاه برش زن  قطعات مرغ،دستگاه پودر سوخاری زن،و یک دستگاه که کار سوخاری کردن و مغز پخت کردن مرغ را انجام میدهدرا نیز شامل میشود.

باکس موتور

اگر میخواهید کار خود را گسترش دهید نباید از مشتری هایی که غذا را به صورت تلفنی سفارش میدهند غافل شوید.برای همین نیاز به یک موتور و یک باکس موتور نیاز دارید  که بتوانید غذا را درآن حمل کنید.جنس این باکس ها به گونه ای طراحی شده که غذا دما و تازگی خود را حفظ کند تا مشتری از غذا رضایت کامل داشته باشد و لذت کافی را ببرد.

دستگاه ذرت مکزیکی

ذرت مکزیکی یک غذا یا یک میان وعده خوشمزه و لذیذ است .شما میتوانید قسمتی از فضای فست فودی خود را به دستگاه ذرت مکزیکی اختصاص دهید زیرا فضای چندانی اشغال نکرده و آن را در منوی خود جای دهید. در قسمتی از این دستگاه شیشه تعبیه شده که ره راحتی قابل تمیز کردن است و قسمت دیگر آن که دارای یک دیگ و درپوش است ذرت ها را با بخار به صورت ملایم میپزد.همچنین قسمتی نیز برای چینش انواع ادویه در نظر گرفته شده.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل